Ondersteuning


help

Gebruiksvriendelijk

De producten van PXS-it zijn gebruikersvriendelijk. Dat betekent dat u met weinig uitleg aan de slag kunt. Problemen komen zelden voor. Mocht er toch ondersteuning nodig zijn dan verleent PXS-it ondersteuning op de volgende manieren:

Online Helpdesk

Als u klant bent van PXS-it krijgt u toegang tot het besloten deel van deze website. Daar treft u een Online helpdesk aan die u snel verder op weg helpt. Ook kunt u daar vragen stellen die nog niet in de helpdesk staan.

Hulp op afstand

Middels 'Hulp op afstand' is het mogelijk om uw pc op afstand over te nemen om ondersteuning te verlenen. Deze vorm van hulpverlening betekent voor u dat u snel geholpen kunt worden als u een probleem heeft.

Webbased toepassingen

PXS-it maakt veel gebruik van webbased toepassingen. Dat betekent voor u dat het beheer en de ondersteuning te realiseren is via een simpele internetverbinding. Eén telefoontje, e-mailtje of sms-je volstaat om uw probleem te melden en op afstand wordt uw probleem opgelost.